helgen i korta drag

min helg - räddad!

fredag:
myskväll med janine! bastade, åt tacos, snackade, skrattade, tog kort och somnade sedan in efter en väldigt härlig kväll tillsammans. bästa bästa! måste göras om, jag hade så kul!
lördag: träffade stina på dagen, hade mys :) på kvällen bar det iväg till titti med felle och natta. kollade på a walk to remember, och ett avsnitt av one tree hill. sött, saknat!
söndag: väcktes 12.30 av bror min som ringde, nu vid 3 kommer mickan hit och myser med mig! tänkt att se film och prata en massa. behövs verkligen, inte setts utanför skolan på väldigt länge! mys!

imorgon är det skola igen, börjar halv ett.
tisdag ledig.
onsdag är det skolfoto + spexfoto.
torsdag går jag till halv 12.
fredag ledig.

jävligt soft vecka vill jag lova! utgång nästa helg :)?

/ sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0