seg dag

hej.

idag var jag hos tandläkaren eftersom att min mun är cp och var tvungen att fixas.
hon var snabb, limmade dit skiten så var klar vid 09.00 cirkus.
hann alltså med 10 bussen till skolan, så mötte upp louise som försovit sig, mihihi.

i skolan hade dom självklart börjat kolla på gladiator så vi fick hoppa in mitt i filmen.
men det är okej, jag har sett den förut, värre för louise. men jag är snäll så hon får låna min!

sen var det religionslektionen kvar då, o c h d e n g i c k v ä l d i g t s e g t v i l l j a g l o v a .
men vi fick sluta lite tidigare och jag och louise snyltade skjuts av janine och hennes mor ner till stationen,
så jag hann med 4 tåget hem istället för halv 5, mycket skönt.

sen kom jag hem, satt en snabbis vid datan och sen iväg på träning.
som faktiskt gick ganska bra idag, kände mig nöjd. min tränare sa att jag var het, "sådär du ska spela ju".
känns skönt att höra, så jag är nöjd.

nu är jag hemma, duschat, ätit och gjort allt man ska efter en träning förutom att strecha. dåligt.
tänkte kolla på dokumentären om världens fetaste man som började kl 22 på 3an men fastnade visst här i hopp om att någon skulle göra mig sällskap, men icke. eller jo, men sen inte igen. tråkis!

så vad gör man en helg som denna då? när mor och far drar till landet och jag inte pallade åka med.
har planerat lite i alla fall, såhär ser det ur hittills.

fredag     middag hos stina, vill gå ut men får se hur det blir.
lördag     inget planerat på dagen egentligen, leka med titti, fells och neger på kvällen.
söndag   ett enda stort frågetecken?


ge mig en härlig helg.

kanske någon som har lust att joina mig på en bio, har ju länge velat se wall-e. sägs vara mycket rolig!
men får se, hoppas på en skön och mysig helg men a, det blir ju vad man gör det till.

nej nu ska jag inte tillbringa min kväll framför bloggen nå mer, får se om louise har tid att skänka en tanke hit.
ganska skeptisk mot det med tanke på att hon är en fjärt. men det är okej, jag håller bloggen igång. försöker i alla fall, hehe.

har ni något förslag på vad man kan göra i helgen så säääääääääg förfasen till.
på återseende / sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0