vad gör man?

att orka när man i själva verket inte orkar. att vilja när man i själva verket inte vill. att tro när man i själva verket inte tror. att veta när man i själva verket inte vet. varför ska allt vara så svårt? ett fel blir två fel, två fel blir tre fel. när tar det stopp? det enda jag vet just nu är i alla fall att jag försöker.

du orkar inte. du slutar vilja. du tror inte. du har ingen aning om varför. och du ser inte att jag försöker. det är problemet.




ps. detta är inte tillägnat någon av mina nära och kära. så ta inte åt er.
/ sandra


Kommentarer
Postat av: bästa vän

sandra jag finns alltid här, det vet du hjärtat!

JAG ÄLSKAR DIG! <3

2008-10-20 @ 18:30:26
Postat av: sandra

och jag finns alltid här för dig!

JAG ÄLSKAR DIG <3

2008-10-29 @ 13:11:53
URL: http://odiladi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0