jag orkar inte skriva ett till

ni får helt enkelt läsa om min dag på min blogg om ni är intresserade :)
orkar inte skriva ett till om i stort sätt samma sak.
http://louisemarielle.blogg.se

imorgon ska vi till stockholm och spela fotbollsgolf med klassen & vi ska vara där klockan 12 men jag är rätt taggad på att gå upp tidigt och få mycket gjort.
så såhär skulle gärna min dag kunna se ut imorgon:

06:30 - alarmet ringer
07:15 - jag går upp och tar en dusch
07:30 - äter frukost i lugn och ro och gör mig sedan klar
08:29 - tar bussen till södertälje
09:03 - tar pendeln mot stockholm
10:00 - börjar min shoppingrunda
11:18 - möter jag upp sandra och janine på centralen.

låter inte det som en bra start på dagen =)?
nytta med nöje skulle jag kalla det!

/ lowlow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0