okej då var det dags för mig igen då :)

ledsen louise att jag var seg igår,
men var så att jag lämnade datan vid nio för att kolla på film med stina och fredrik.
så ska försöka hinna komplettera det idag (eller hur det stavas)

efter alla otroligt söta konversationer med alla möjliga olika personer igår så kunde jag inte låta min tid spillas på bloggen nämligen. jag är cpcpcpcp! men det är okej.

idag började dagen med svenska,
förra veckans lektion var faktiskt ganska rolig så jag var inte så skeptisk emot dagens. MEN!
det skulle jag vart, usch och fy säger jag bara.
tråkigt tråkigt tråkigt säger jag bara. svenska suger hårt har jag nu insett, men det är sött.

så nu sitter jag här i skolan, och har slutat.. men inte fan åker jag hem? nej för jag ska stanna och plugga med mickan, fast hon har lektion till 2 så får dö tills dess och sen ska vi plugga tills 4 även fast jag slutade halv 12 liksom. illa!

sen ikväll är det träning, som det inte var igår eftersom att den blev inställd pga match, så nu ska vi träna på fredag istället :/ mindre kul. fredags liksom, jag blir ledsen.

None

i helgen är det match mot BP, heja oss. får se hur det går. nu har jag sagt mitt.
later alla anusar / B1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0