stockholm

idag har jag varit i sthlm hela dagen, var där med skolan hela dagen.
först hade jag historia lektion och då besökte vi medelhavsmuseet och
satt och lyssnade på massa historia om forntida egypten och så.

sen gick jag, louise, janine, mikaela och hampus och åt på vår stammis kinarestaurang :)
muuuums säger jag bara! lunch bufé för 75 spänn. som taget! åt och snackade,
sen kom lisa förbi också och sen drog vi vidare..

till nästa ställe. där vi fick spendera tiden på att lyssna på en kärring som satt och snackade om buddismen.
suck, det gick inte fort vill jag lova. tre år senare.. vaknar man upp och hon sitter fortfarande och tror på sig själv.
herregud! "fiska inte, det är emot buddismen". men alla är tydligen inte vegetarianer, nej.. man måste inte vara det,
men dom är emot att skada andra levande varelser. hej dubbelmoral!

men nu är man hemma och ska alldeles strax kila iväg på träningen som börjar kl 18.00.
snorig som fan och känner mig hängig men vad gör man inte, en match kvar nu och den MÅSTE vi vinna.
annars är det kört. helvete helvete helvete!



later / sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0