tidigt skolslut..

..ger än tid till att gå en sväng på stan i södertälje.
fick sällskap av janine idag och det är jag lycklig för, vi hade jättekul!
hittade ett par skor på din sko för 99 kr som var som taget. bra köp.
och sen hittade jag ett linne på jc som jag också köpte.
vi åt mat på vårt kära nancy's som man aldrig tröttnar på. älskar!

efter det strosade vi runt lite och efter ett tag mötte vi upp mickan.
janine kilade iväg för att hinna hem en stund innan hon skulle iväg igen :)
så jag och mickan skulle gå och kolla om vi fick någon praktikplats någonstans,
men inga.. och då menar jag nästan inga (!).. affärer/ställen tar ju typ emot praktikanter.
dåligt! men till slut gick vi in på stadium och frågade där, och där fick man i alla fall
praktisera, men chefen var inte där idag så ska tillbaka dit imorgon för att prata med honom.
hoppas på bättre resultat :)!

ikväll är det träning igen. hoppas jag kan vara med på den eftersom att jag var tvungen att banga igår pga förkylning och (kanske) feber, vet inte riktigt.. hängig var jag vilket fall.

på lördag blir det utgång :) så najs! tror att vi drar till toxic, väldigt inriktade på det nu i alla fall.
och innan det spelar jag min sista match för säsongen, hoppas på vinst.
SEN.. är det lagfest :D wiihoo! hoppas på mycket skoj och dricka, mhiihhi.
det som är gratis är alltid gott, eller hur brukar det låta? sött.

innan huset 5/9 - 08 - stina och sandra


vill ni med vet ni vart jag finns.

kyss / sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0