hemma igen

efter en utsökt kväll är man hemma igen och självklart har man parkerat arslet framför datan.. råkat bli datanörd? nä inte alls! kvällen som bjöd på mycket gott käk, bio och självklart skjuts enda hem till dörren har varit toppen :-) och filmen, som jag för den delen först inte ville se, var himla bra. skönt att de andra flickorna övertalade mig!

imorgon blir det södertälje och mickan, sen självklart en sväng förbi vårt kära nancy's är det sagt. blir väl antagligen vår dagliga lilla runda på stan också? skulle tro det.. så vad ska ni göra? joina? hör av er :-)

nu blir det film..igen.. om jag känner att jag orkar en till, för tillfället har jag faktiskt fastnat på msn.

HOPPAS LOUISE OCH CO HAR DET KUL UTE I SÖDERTÄLJE OCKSÅ, JAG SOM VILLE MED, ÄR TYVÄRR EN FATTIGLAPP! MEN PÅ FREDAG ÄR DET NYA STÅLAR SOM RULLAR IN I FICKAN OCH DET RESULTERAR TILL UTGÅNG PÅ LÖRDAG!!!!!









 / sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0