lekt med min bebis

ja, ganska nyss åkte min bästa hem till södertälje igen.
men vi hade mysin hela kvällen igår och halva natten också vill jag lova :-) misstolka inte.
vi kollade på massa bilder ifrån helgens bravader och sen gick vi ner och bastade och pratade en massa mys.
sen bjöd natten på film, wild child :-) den var väl bra men har sett bättre... dåligt slut tycker jag! 
sen skrattade vi ihjäl oss till en mycket rolig ramsa som vi kom på, tänk vad kul man kan ha åt ord om man lägger betoningen helt fel... får inte glömma att vi hade lite massage också, och jag gjorde djuraffären på janine :-)


djuraffären ägde visst tigrar, syns det :-)?

pusssen / sandra

Kommentarer
Postat av: Janine

Sandra du är en riktig tiger ;) Rawwr!!

Censurera kärlekshandtagen TACK!!! Skäms ju! :P haha

Älskar dig gosen min <3

2009-02-24 @ 22:06:58
Postat av: sandra

ja absolut, om du inte märkt det innan så gick det i alla fall inte att missa inatt ;-) det gick hett till eller hur?

vilka kärlekshandtag? vart då? jag ser inte.. säg inte att det är någon mer än du själv som ser något för då stryper jag den :-)

och jag älskar dig pluttis <3

2009-02-25 @ 00:52:58
URL: http://odiladi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0