myskväll ikväll

så efter några urhärliga dagar på lovet, när man egentligen inte spenderat timmarna till något effektivt och värdefullt så ska man äntligen få komma iväg lite. ikväll väntas bio med natta, zeynep och nattas snyggpapi :-) innan det blir det käk på något place i stan (med andra ord stockholm) och gissa vad? han bjuder på allt! fräckt.

eftersom att jag är en sån olat människa så har jag självklart frågat min kära papi ifall har lust att köra mig till norsborg sen så slipper jag åka äckligt kommunalt. dessutom har jag lite längre tid hemma i sånt fall :-) och nu när vi äntligen kommit överens om vilken film det blir så har min kisse fisit och det luktar inte gott! det blev valkyria för er som är intresserade... handlar om äckelhitler!

jag tycker att det var en bra anledning till att hoppa över löpträningen ikväll som faktiskt är frivillig, men imorgon blir det till att springa... suck! men vad gör man inte? div 2 igen nästa år? JA TACK




och påtal om ingenting tänkte jag bara visa er hur söt min vän är!

/ sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0