södertälje

okejrå jag ska berätta om min dag, jag vet att ni är helt ivriga om att få höra så jaaaa :-)
idag har jag varit i södertälje med mickan och janine från sisådär kl 1 till 5 och jag lovar er, vi hann med en massa skoj! det gör vi alltid :-)

vi åt självklart på nancy's innan vi började vår eftertraktade vandring genom stan (som jag och mickan dessutom gjort innan när vi väntade på att segjanine skulle pallra sitt fe*a arlse ner på stan till oss). vi gick in på filmbutikerna och skrev av en massa namn på filmer man kan ladda ner... nej skoja, det gjorde vi inte alls... förbjudet att göra så ju... (a)

en sväng in på åhlens, nej men hoppsan, fanns det kläder här? jaaaa, ska vi prova kanske :-)? vilken smart idé!!!

1.  2.  3.  4.

1. tjejerna har inte förstått de här med att ha bodyn innanför byxorna...
2. chickens
3. spana in janines boobies :-) mohah
4. hotta brudar från stockholm

& nu kom dom hit så nu väntar bastun. pusssssen
/ sandra


Kommentarer
Postat av: Janine

Jag ÄLSKAR er brudar!!

Det var världens BÄSTA dag!! <3

Och tågresan kommer bli GREAT!!

Vi är BÄST! <3

2009-02-27 @ 13:35:46
URL: http://madlyinlove.blogg.se/
Postat av: sandra

och jag älskar er också!

haha, den kommer bli sjuk :-)

just like yesterday <3

lovelovelovelove

2009-02-27 @ 14:02:41
URL: http://odiladi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0