sure louise

amen okejråååå louise, du kan väl få mig för den här gången då :-)
nu är man hemma, slutade 10 idag så drog till nancy's med janine och mickan eftersom att min älskade vän louise dissade skolan idag för en hemmadag istället. anus på dig
så nu sitter jag här, lyssnar på musik och ska plugga kost.... men är tyvärr inte ett dugg sugen på de. blev ännu mindre sugen när jag fick höra att stina jobbar till halv 8 ikväll så att vi inte kan åka skridskor :-( jag som hade väntat på det hela veckan.... åååh :-( ledsen jag blir....

så tappade lusten för allt just nu, kanske går upp på mitt rum och lägger mig och kollar på någon bra film som jag lånat av janine istället och kanske sover lite innan träningen ikväll också.. skulle VERKLIGEN behövas. bara sovit 8 timmar på två dygn nu så är ganska så trött må jag säga... men så är det när man tränar och bastar till 2 på nätterna, right?

snart helg också. så skönt. match på lördag i för sig. träningsmatch dock.


japp, vi var på toxic. coolt va!

over and out / sandra

Kommentarer
Postat av: Janine

haha joooo du är lite sjuk gumman, men de är därför jag älskar dig så mkt också ;)



haha det låter som att du gick till Nancys med oss för att Lollo inte var där din dummer!



Jag lider med dig (L)

Älskar dig massor min stjärt (L)

2009-02-12 @ 13:52:51
Postat av: louise

miss you

2009-02-12 @ 19:24:38
URL: http://lousemarielle.blogg.se/
Postat av: sandra

du är min bebis louise

2009-02-14 @ 20:24:13
URL: http://odiladi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0