sweet

okejrååå du får väl marknadsföra din egen blogg här också då.
men tro inte att du kommer undan ostraffad lilla vän :-)
doppa humhum i choklad sa du. ska jag koppla det till gårdagen kanske ;-)?
jag vet att du älskar mig nu så du behöver inte ens förklara med ord hur mycket jag betyder för dig bebis. haha

yes klart vi ska hålla den i liv, året ut, 3an ut, tills studenten är där, tills mössorna är på, ja helt enkelt tills jobbet kallar.
ångest över att inte ha en massa lov längre, men samtidigt skönt med money och inge mera plugg!!!!!



och eftersom att vi har ny data så har jag inga bilder än, så får bjuda på den här smarriga exempelbilden som finns i "mina bilder-mappen" på datan :-) sweet.

/ ja inte är det louise i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0