igång igen?

shit lousie, du har verkligen legat i nu ser jag.
det är bra, mycket bra.

igår spelade jag slutspel i nike-cup.
kom 2a och blev direkt kvalificerade till sm som spelas den 17e i eskilstuna.
förlorade finalen med 2-1 mor hammarbys allsvenska damlag.

idag har jag faktiskt tagit mig i kragen en stund och gjort lite natur.
blev helt klar med uppgift 1 av 2 så nu är den bara en kvar. + allt annat dårå.
men med en vecka kvar till skolan, knappt, så måste jag göra klart allt.
fan sista året nu och det är galet. snart studenten!!!!!

har varit en bra start på vårt nya 2009 också.
och i helgen blir det att leka med louise. BEHÖVS VERKLIGEN!


my little sweet louise

later / sandyyyyyyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0