ååh vilken dag :)

hallådär, köp blåbär :D
nu har jag precis tittat klart på rush hour 3, alltså jag & min syster dog av garv :)
mycket kul.
I´m your brother from another mother
Soo Yung, So young
och sen var det såklart massa mer kul men aa. exakt min humor alltså!!

idag var min första dag ute i serveringen på jobbet, det gick väl helt okej :) kassan var lite svår men det tog sig (A) eller aa, när två jag kände kom in så fick jag såklart hjärnsläpp och gjorde fel :O men det löste sig väldigt snabbt, typ 2 sekunder?  och bara för att jag var lite seg/smart så fick jag 3 spää i dricks av den ena ^^ haha tack du!
egentligen ska jag ju inte få pengar eftersom att det bara är APU men jag fick iallafall 23 kronor, hihi.
lite najs sådär.

och sandra, bilderna på mig med öppen mun var inte okej!
jag antar att du förstod det så nu blir det hämd lilla vän.

  
fan nu strular blogg.se igen? jag blir tooookig
det jag vill få fram är att jag inte får upp fler bilder
så nu hade du tur din skit!

kyssss på det / B2

Kommentarer
Postat av: sandra

åh vad söt jag är.

2008-04-08 @ 19:35:28
URL: http://odiladi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0