åh tack så mycket louise, ditt ANUS!

okej, jävligt snygga bilder på mig! höhö. men dom på louise är i alla fall söööööta. så lägger hon upp asfula på mig :( dummis!

    

närmre, närmre och närmre ;) hahahahahaha där fick du ditt anus! kysss

sen var man faktiskt nere och bastade igår också ;) ganska sött. helt ensam men det var okej, det var skönt i alla fall! tog en myspys bild när jag gosade med min mysiga badrock.

image137

ser ut som en pajas, men jag är ju det så jag bjuder på den (a)

och för att påpeka att louise sovmorgon inte var någonting kan jag ju berätta att jag vaknade klockan 14.00 idag. ganska sött faktiskt, eftersom att jag är ledig. så ska snart iväg och träna också! kyss på det.

heeeeejs alla godingar.
/ B1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0