äntligen är blogg på banan igen ;)

först tänkte jag börja med att berätta lite om min praktik :)
jag jobbar på terrassen i nykvarn som är en restaurang för er som inte redan visste..
jag är riktigt cool när jag glassar runt i mina kock-kläder bara så ni vet ;) wanna check it out?
hihi tänkte väl det!
den här veckan är jag iallafall inne i köket där jag gör det mesta, lagar mat, diskar och plockar upp varor. mihih.
och nästa vecka ska jag vara i severingen vilket ska bli himla kul eftersom att jag har sett fram emot det mest ^^.
så nu vet ni lite om det också, very nice för er alltså!

åååååh vet ni!!!!!  jag måste ju bara berätta om min supercoola dag som var i söndags ;)
det började med att jag klarade patiens (passians för er som inte fattade) och det var grymt cooolt, så det lever jag fortfarande på! sen ökade min cool-hets-dags-grad ännu mer när jag och mami knallade runt på IKEA, för då kära vänner så såg jag IDOLJURY daniel, mmimimimimimi.  nice dag för min del :D

image115
ge mig en varm sommardag på öland tack!
massa kyssar / B2 i egen hög person

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0