äntligen kan man logga in igen.

heeeeeeeeeej igen kära blogg och läsarna ^^
äntligen kan man logga in igen och skriva nya inlägg, har fasen inte gått nu på några dagar. ser att det inte har lockat speciellt många läsare pga det så nu får ni fan börja läsa igen för nu kommer det komma nya uppdateringar varje dag, ska iaf försöka uppdatera varje dag :) hihi.

kan börja berätta att min helg var soft och sköön. i fredags var jag på fest, eller a.. så kallad fest var det iaf, jag skulle mer ha kallat det för kalas, även fast det var för en 18-åring och en 19-åring ^^ hihi. men jag och stina hade det trevligt bland alla främlingar. hon åt upp alla jordnötsringar och jag hälften av alla salta pinnar (a) det var mums, haha!

  

höhöh, mycket sött. NOT!

sen i lördags var jag och kollade på min match mot ingarö. vi vann med 8-0, men det skulle vi också göra för vi spelar i 2 div högre än dom så. mycket bra spel! stefan var klart nöjd :) efter det åkte vi till mina kusiner, christoffer fyllde 19 bast, grattis i efterskott. och efter det drog jag hem, städade snabbt som satan och sen fick man gäster hela kvällen.. virre, helena och natta :) mycket trevligt <3 hihi.

och i söndags var jag också och kollade på min match mot bajen ( är skadad så har inte kunnat träna/spela på snart en månad :/ ). tyvärr torsk i den matchen, men vi spelade bra första halvtimmen, sen dog vi, illa.

OCH NU TILL VECKANS HÖJDPUNKT.

JAG TRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNADE IGÅR! riktigt skönt ska jag säga er. i för sig var det på sidan av alla andra, kan inte köra riktigt fullt än men iaf 60-70 % kanske. träning imorgon igen! ska bli riktigt kul.
sen har man ju börjat med sin praktik nu också. jobbar på mammas dagis, faktiskt roligt. ute hela dagarna, leker med barnen som verkligen tycker om mig :) haha känns sköönt! får se hur de 2 veckorna fram över blir där nu.

på fredag är det iaf stinas studentskiva, hoppas på det bästa och jag ser veeeeeeerkligen fram emot det ;D najs!

KYSSSSS
/ en slut B1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0