äntligen klar :)

hej alla anusar!
nu är jag äntligen klar med min APU uppgift som jag typ suttit med i hundra år känns det som? usch på det. men känns ändå skönt att ha den klar så att man slipper göra den imorgon. för imorgon har jag träning så då hinner jag typ inte. har fortfarande ont i halsen men det får jag ha nu alltså, går aldrig över och kan ju inte vara borta från fotbollen hur länge som helst heller.

rolig liten pratstund jag hade med dig också gubben. känns skönt att du håller med mig, för det någon gjorde är inte okej! ser fram emot att få träffa dig snart, men det blir väl inte förrän i sommar. haha, men det är ganska sött :)

vill bara påpeka att jag har varit med lowlow hela helgen, sovit hos henne från fredag till lördag och från lördag till söndag :) ganska sött. i fredags fick vi sällskap av mickan också, det var och mysigt. haha vi gick inte och la oss förrän klockan 6 på morgonen, låg och snackade hela natten. sen när jag frågade "är det någon som har något mer att säga nu eller ska vi sova?" så fick jag svaret "nej jag har i alla fall inge mer nu.." sen gick det typ en sekund och så sov alla. haha ganska komiskt! för vi är så söta.

åh, imorgon är det skola igen. jobbigt med allt plugg men känns ändå ganska skönt att få komma tillbaka på något sätt och roligt att få träffa alla igen. okej, jag vet.. vad snackar jag om? skönt med skola? men på något sätt är det ändå ganska skönt ändå, det bara är så. och imorgon ska louise göra sitt motionsgympapass som hon redan nämnt typ femhundraelva gånger men det är bara för att hon är så nervös. men det är okej louise, för det kommer att gå galant älskling. mhihihi.

nej, nu är klockan mycket alltså. måste faktiskt gå och sova nu tror jag. fast först ska jag ducha men det får bli en snabbis. sen ska man upp 07.45 imorgon igen och iväg till plugget. kyss på det.


     in school.

nu har jag hållt mig undan i tre dagar för att du själv ska få höra av dig..
har du gjort det? nej.
jag är körd.

kyssss / B1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0