at my place, mihihihihihi.

helllo alla fans!
nu sitter jag här med min syster och tittar på idol dvd:n från 2004 ;) jag har dött av garv och så har jag fått lite rysningar också ^^ shiiiiit alltså. och just det min älskade vän sandra är här också :D men hon ligger här på golvet och sover =/? mindre kul.. men vi har haft mysigt resten av kvällen så det är okej att hon somnade!

fast oj vet ni, hon vaknade nuuu :O fast jag tror att hon ska bajsa? men jag vet inte, vi får se ^^
hahah sött allttså.

hahaha och av min hemliga kontakt så har jag fått veta att ludde var vääääärsta dyng idag!!!
och att det blev en tidig kväll för hans del ;)
nu får du igen ludvig "nugget" eriksson. mohahahahahhaah

sen ska jag lägga en hälsning till jansson så han blir glad ;)
hoppas du inte är allt för bakis imorgon gubben, hihi!
masssa kyssar på det / B2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0