basta är najs :)

och självklart har man bastat idag igen, var sista gången den här helgen
(torsdag idag, jag vet) för imorgon bär det iväg till skåne!
tjoho, ska bli najs att få träffa alla godingar där nere igen.
och på lördag är det fest, ska bli ganska najs alltså, höhöh.

blir ingen skola för mig imorgon heller.
fortfarande sjuk så ska vara hemma och ta det lugnt istället.
det blir till att packa och göra sig klar till klockan halv tre för då åker vi.
innan det måste jag hinna:

* vakna och stiga upp
* äta frukost
* duscha och raka mig
* packa allt
* plocka ihop saker till färden
* fixa mig (om jag orkar)

kysss på det / B1


Kommentarer
Postat av: TooBlessed

Ah. Själv är man en liten rebell! :P
puss puss

2008-04-17 @ 23:39:29
URL: http://tooblessed.blogg.se
Postat av: TooBlessed

Tack för lyckönskningen förresten, kommer att behövas!

2008-04-17 @ 23:39:58
URL: http://tooblessed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0