bastu men ingen film..

hello alla goa underbara glada härliga idiotjävlar!
nu har jag bastat..
eller a, det var ju faktiskt ett tag sen nu men..
messade lite med ett speciellt S som frågade ifall jag hade tid att hjälpa honom.
och självklart, snäll som jag är, kunde jag ju inte säga nej!

så nu har jag suttit här,
från kl 22.00 lite drygt tills nu..
äntligen klar med det där arbetet som jag hjälpte honom med.
ganska sött.
J ä m O , j a g   s ä g e r   b a r a   U S C H   med stora bokstäver!!!!
men det är okej, för din skull gubben.

känner att ögnonen börjar bli ganska så trötta också.
dags att krypa ner i sängen snart skulle jag tro.
måste bara skicka iväg skiten först.
sen tänkte jag gå och lägga mig.
helt slut, jag fattar inte?
jag som inte brukar vara trött på kvällarna..?
men det är okej, faktiskt ganska skönt att sova tidigt.

och lowhoe som har köpt nya stekar glajer också.
cpcpcp på henne!!!
bara för att hon passar i schteeek och inte jag :(
haha men det är okej, hon får vara snygg.

aj, vad ont i magen jag har också.
typ kramp känns det som? :/
inte någon soft känsla direkt.
usch och fy för det.

imorgon ska det bli fint väder!!!!
då blir det utomhus i solen som gäller.
och sen på kvällen är det träning, najs najs najs najs!!!!

image198

varma vårkyssar / en trött B1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0