Creedence Clearwater Revival!!!!!

MIMIMIMIMIM, dom är mucho bra alltså :)
ni kan ju lyssna på youtube om ni vill.
men ni kanske dör för det är liksom inte så modernt med sån musik men jag är sån.
ganska sött på något sätt.

idag då, jag trvis så jävla bra på min APUplats, det är grymt roligt och så är det rolig personal också ^^
det är en kille som heter kent ( eller kille och kille, han är 58 år typ?) men han är iallafall hur rolig som helst, jag dog typ idag av skratt.  "han måste ju ha värsta negerdasen, för han har inget annat" HAHAHAHHAHA!

image116

jag vet, vi är schteekare. ojojoj alltså.
3 juli 2007 - allsång på skansen.
nicenicenicenicenice / B2

Kommentarer
Postat av: Malin.

haha därför ska man känna dom som fixar vip platserna :P förra sommaren kom jag 20 min innan det börja och jag satt på vip platserna ;)

2008-04-03 @ 00:08:23
URL: http://msundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0