de två vännerna & mickan

alltså i det här fallet så är det nog mickan som är cool!
vi är också coola men inte lika kanske, kyss på det sandra juckar =/
blääääää, på min katt också.. nu har det gått för långt.
och vafan nu slickar hon på min axel?
HJÄÄÄÄÄÄLP! (JAG ÄR EN FISK)

och nu sitter jag och pratar med ludde på msn, rolig typ det där alltså.
sandra har damp, garvar som ett anuuus och mickan garvar åt henne.
och jag är rädd?
men ganska sött på nått sätt.

SISTA DAGEN PÅ MIN PRAKTIKPLATS IDAG =(
buuuhuuuu, jag blev lite ledsen när jag gick hem.
menmen, kanske får sommarjobb eller så :)
najs majs bajs.

något som inte är okej!!!!
är att sandra tog porrbilder =/?
på mig när jag duschade och hon säger att dom ska ut här :(
snälla döda mig först?

image149

KYSSSSSSS / B2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0