det bästa på länge måste jag säga!

ååååååh. vilken dag, jag vet inte vart jag ska börja?

först och främst så började vi tidigare idag, bläää.
men det var rätt najs ändå, hade projektarbetstid?
kul var det iallafall och jag tror att vårat blir grymt, right chicks? :)

efter det så hade jag mitt motionsgympapass som gick okej.
jag fick VG på det och nu är jag äntligen av med det, skönt!

sen kommer hanil och säger att Per ska sluta som tränare..
va? alltså det förgyllde min dag kan jag säga
nu kan jag börja i fotboll igen :)
yummie!

och inte nog med de där söta sakerna, nej nu kommer det bästa!!!
håll i er för nu åker vi ;)

VÄDRET = GRYYYYYYYYMT
UMGÄNGET = BÄTTRE ÄN BÄST

eftersom att vi är ett så skönt gäng? (tolka som ni vill)
så stannade vi kvar på skolan dvs. jag janne och mickan!
sandra det anuset lämnade oss och det fina vädret kl. 2 =/ CP!

Men iallafall vi kände för att hitta på något kul så vi drog ihop ett gäng och så spelade vi brännboll och fotboll :)
det blev jag  janine  mickan  lina  yamina  ankan  hampus  hayen  adde  hulta  max  &  skägg!
kul var det och jag stannade tills klockan 7.
och innan jag åkte hem hann jag och yamina med värsta snacket, mums på det!


jag säger bara det, en grym dag på vacksta!
BILDER HITTAR NI HÄR: MICKANS BILDDAGBOK

kysssssss / B2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0