fått lite söta bilder från kalaset ^^

höhö, snackar lite med henke på msn.
så fick man lite bilder, eller två men iaf :) ganska sött. haha kolla in mina miner, herregud (a)

 

ganska sött alttså. sen tyckte jag att vår konversation var ganska söt också (min och henkes)


|3|7| H&A <3 | SENSATION WHITE, 40.000 INDIVIDUALS ALL IN WHITE !!! säger:

jag har nakenbilder på erik

sandra, säger:

haha okej, va kul för dig

|3|7| H&A <3 | SENSATION WHITE, 40.000 INDIVIDUALS ALL IN WHITE !!! säger:

vill du ha

sandra, säger:

haha men gud

sandra, säger:

alltså

sandra, säger:

du tror jag är helt galen i honom

sandra, säger:

haha är det något att se ?

sandra, säger:

HAHAHAHA

sandra, säger:

skoja

kysss på det / B1


Kommentarer
Postat av: H.

Hihi ;)

2008-04-09 @ 08:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0