fuck fuck fuck

nu sitter jag här i min säng och har allmänt damp på massa saker:
sommaren närmar sig och jag har inget sommarjobb än.
fan alltså, jag vill göra så mycket så jag behöver stålar (A)
snälla alla söta ställen, ge mig jobb!!!

jag har inte börjat med apu uppgiften och det kommer jag inte göra ikväll heller :O

vart fan tog uppesittarkvällen vägen?

jag är kass på mitt motionsgympapass, eller nej jag är inte kass men programmet är kasst.
faaaaaaaaaan, bläääääääääää!

jag är inte trött så jag ska titta på walk the line (idag igen, jag vet men den är grym)
men filmjäveln hackar ju i typ 30 minuter? massa damp på det!

image155

kyssss & godnatt/ en fuckad lowhoe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0