ganska pirrigt.

hej hej hallå.
idag har vi haft en ganska så slö dag i plugget. en "stycka fisk lektion" och en "redovisa APU" lektion. höhö, det där med att skära upp filéer var inte riktigt min grej, men lowlow har hittat sitt framtida yrke såg vi. "MY's fiskaffär" som grabbarna sa ;) haha ganska roligt var det faktiskt.

på redovisning skulle jag berätta om den utomhus förskolan jag praktiserat på här det tidigare två veckorna. den såkallade zigenarbussen! mihih. men det gick bra, ludde var rolig med alla sina intressanta (!) frågor ^^ aja, det var kul.

imorgon är det redovisning av alla pjäser. usch vad jag är nervös :/ läskigt. fan alltså, vi har inte övat så mycket men hoppas att allt går bra! för gör den det, så äger vi. höhöh, kommer knappt kunna hålla mig för allt gapskratt men måste. ska försöka ;) svårt när man har dave och ffp i gruppen!

     

och jag säger bara älskling.. jag vet hur surt det är, lider med dig! kysss

kysskysskysskysskyss / B1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0