give me give me more, give me more!

nej men snälla hur bäst är inte sverige dagar som sådana här ;)?
alltså seriöst jag blir så himla lycklig av det här vädret och jag vet att jag inte är ensam om det.

skolan började med kost (även kallat matlagning för er tröga) då jag var med jonas och vi lagade firre med potatismos och sås. mums på det. och sen under diskandet så klämde vi in lite deeptalk? också, hahah najs!
efter det så ägnade vi lunchrasten utomhus vilket var skööönt :)
och där blev vi kvar, nästa lektion var pedagogiskt ledarskap och sandra har ju redan berättat om hopprepeslekarna och så.. men kul var det iallfall!

jag då, åkte inte hem klockan två ;)
nej jag janine och mickan stannade på skolan idag också men bara till fyra..
vi låg och pressade!!! resultat ikväll?  förhoppningsvis men inte stor risk för mig  :(
JAG SER UT SOM ETT VANDRANDE LIK TYP.

   

lite söta bilder från lektionen!
mer sommar tack / B2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0