grymt najs helg!

i fredags så tittade jag sandra och mickan på min man, det var väl inget speciellt förutom att det var den bästa stunden i mitt liv!!  efter det drog vi ner på maren och stekte en stund innan jag åkte vidare till min farmor där jag stannade hela kvällen :) det var mysigt och sen åkte jag hem runt halv 11 på lördagen.

när jag kom hem chillade jag och sen gick jag hem till antonia som hade partaj med hippietema ;)
okej jag var snigg, noooot! hahaha ;) trevligt var det iallfall men jag stannade inte så länge eftersom att jag skulle vidare hem till söder!
där var det inte så mycket folk men det var riktigt najs ändå :) shejkade en hel del och sånt gillar vi, inte sant ^^?
folket drog väl runt 1 halv 2? men jag och sandra sleepade där så vi hade lite mysigt snack på kvällen..
och sen vaknade vi halv 9 idag av mitt söta alrm :D sandra älskar det! sen låg vi och snackade massa innan vi väckte söder.. och oj vad vi garva sen men åt vad håller jag hemligt ;)

sen åkte jag och sandra ner på stan, tog en fika på valencia och sen kom mickan så då åt vi på nancy´s. är det bäst eller bäst?
mm just det, bbbbääääässsst!

sen kom även söder ner :) och då checkade vi in Bengtzing som uppträdde. söders fru typ!
och sen blev det en hel dag med massa garv och det var himla kul :)

sen kilade jag sandra & mickan hem till den sistnämda och glodde på EVA&ADAM yummie på dem :) sååå söööööta.  hihiih.

tack för den här helgen alla som förgyllde den!
/ lowhoe


Kommentarer
Postat av: sandra

ja jag är kär i ditt alarm.
varje gång det ringer vill jag typ krossa den men det är okej.
för det är din mobil, och du är snygg louise!
kyssss

2008-04-28 @ 22:16:38
URL: http://odiladi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0