hallå alla fans

odiladi säger jag bara.
ännu en slapparhelg :)
riktigt skönt!

igår lekte jag med johanna och josefin ett tag innan vi gick hem till our friend sofia som hade krök.
det var väl inte sådär jättekul så vi gick hem vid halv 1. på vägen träffade vi lite folk som fick äran att gå med oss en bit hemmåt. josse den skiten hade ioförsig redan lämnat oss men men..
väl hemma hos mig igen tryckte jag och johanna i oss massa cheeseballs :D yummie! och så pratade vi massa okcså. mys!

idag då..
var alldeles nyss i gnesta och hämtade farmor :)
så ikväll blir det eva&adam och körslaget.
och just det, klockan 5 är det reprosen av så ska det låta.
MISSA INTE! mihihih.

pusssis / B2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0