hallå hallå

STEKARN ANROPAR VÄRLDEN!
idag var skolan najs.
fick tillbaka psykologiprovet och jag fick VG, skönt!
sen var det drama..
och vi ska skriva en egen "pjäs"
jag sam och ludret är en grupp och jag tror faktiskt att det kan bli riktigt bra :)
hoppas på det iallafall!
vi gjorde ioförsig inte så mycket, stekte lite i solen och hade deeptalk (A)
det har blivit rätt mycket sånt på senaste tiden men det är inte konstigt ;)
hahahahahahha.

sen stannade vi såklart kvar och pressade efter skolan!
först jag  janine  mickan  sandra  &  amanda till fyra
men sen bara jag  &  janine till 5 :)

vi gled mäligen in på mopparna i morse så därför kunde vi stanna lite längre..
hade en mycket lååååång pratstund om ett roligt ämne.
dog av garv ett tag alltså.

nej nu ska jag skriva CV.
kysssssss / lowlow


Kommentarer
Postat av: Janine

Haha ja fy fasen, jag höll på att trilla av stolen en tag!! haha men de va nyttigt, skönt att jag inte är ensam!!! haha

2008-04-24 @ 20:25:11
URL: http://madlyinlove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0