helt galen, galen i dig

kan du öpnna din mun någon gång?
nej det lär väl adrig hända..

Mina fötter är segare än segast nu känner jag och min kropp är inte på g alls, men det är okej! Skönt att slippa skolan faktiskt och imorgon är sista dagen som jag börjar halv 10.. sen blir det halv 4 :D mums på det alltså.
Aja, just nu så viker jag tvätt och min lata syster gav mig 50kr för att jag viker hennes tvätt också, det tackar man för!

"röv, röv, röv, rövspetta, ännu mer jävla rövspetta"
citerar kent lite. mihihiihih

image117

igår såg jag ett av de bästa navy cis avsnitten :) alltså jag dog av skratt, mums på det.
och nu när jag är klar med the tvättisch så ska jag titta på csi :D  jag har blivit beroende typ eller nått?
sött är det iallafall.

goodbye my lover / B2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0