hemma hos lowlow :)

hej alla anusar.
nu sitter jag här hemma hos lowlow och lyssnar på massa mumsig musik och hjälper louise lite med hennes motionsgympapass som hon ska redovisa nu på måndag. usch på det. tycker faktiskt lite synd om henne men själv har jag ju redan gjort det där så det har varit synd om mig också, höhö kysss på det.

får se vad som händer ikväll men vi ska ju egentligen till jansson men får se om han dissar oss eller inte, har varit ganska svårt att planera något eftersom att varken vi eller han vet hur det kommer att bli med allt annat under dagen, ganska dålig stil av dagen tycker jag.

ikväll är det annars adam och eva på tv, höhö och sen efter det är det körslaget. ganska sött faktiskt. det har nästan blivit som en liten tradition att vi ser på det tillsammans från och med förra helgen när vi också gjorde det. det var då första gången också, ganska sött, hihi :) så blir det dissen av jansson så parkerar vi nog oss framför tv:n.

igår lekte vi med mickan, jag och louise. det var mycket sött. innan vi åkte till louise jag och mickan så var jag hemma hos henne och vi spelade bland annat "i toy och sing star". det var mycket roligt och jag blev svettig som en gris, höhö.
vi låg förresten vakna till halv sex i morse och pratade och kollade på film :) det var mycket sött. hihi. jag tyckte det var oerhört trevligt. kysss på det.

image150

kysss på oss. vi är för bra älskling!

later aligator / B1

Kommentarer
Postat av: mickan:D

mycket mysigt det var med er:D jag älskar er hjärtan

2008-04-12 @ 18:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0