hemma igen!

hallå hallå!
nu är man hemma från skåne igen.
fasen vad kul vi hade där nere rent ut sagt!
ville inte åka hem en sekund idag när det var dags.
verkligen en lyckad helg.

höll igång från 4 igår eftermiddag,
till klockan 6 på morgonen då jag gick och la mig!
så jävla kul! och min bror var dyng, haha.

det blev än del vätska,
men jag åkte inte förrän sent eftersom att mor och far var vakna.
men det gjorde inget.
jag var söt ändå, höhöh!

jonna höll mig sällskap enda till klockan 2-3?
sen svek hon och gick och la sig.
men jag var uppe med brorsorna m. sällskap,
och deras polare, jävligt najs ^^

typ "hej du är snygg, kan sjunga, och är allmänt skön..
känner du för att ta ett parti eller två?"


ganska sött!
ja helt otroligt faktiskt.

some pictures
   
   

haha mycket söta, mer sånt vill vi se :) kyss på det!
miss u guys!

kysss / en skånsk B1

Kommentarer
Postat av: Stina

sandra är snygg!

2008-04-21 @ 09:05:51
Postat av: sandra

det tackar man för hjärtat :)

2008-04-22 @ 18:22:14
URL: http://odiladi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0