i like to do..

olika listor. så här kommer ett smakprov kära vänner!

ta de 20 "första" kill-kontakterna i din mobil..

1. adam
2. anton
3. axel
4. basket
5. basse
6. biffen
7. carlsson
8. dave
9. dojjan
10. fares
11. gävle
12. hampus
13. hayen
14. henke
15. hulta
16. janne
17. jeffrey
18. johannes
19. jonas engström
20. jonas agnepil

har du pussat nummer 7?
nej det har jag tyvärr inte (a)

känner du nummer 16?
absolut, bästisens pappa :)

bästa minne med nummer 9?
han var min tränare så.. fotboll kanske?

skulle du kunna ge nummer 17 en kram?
ja absolut, det är min kusin.

när ska du träffa nummer 4?
på måndag ^^

är nummer 5 söt?
ja!

vad är det bästa med nummer 20?
han är sig själv och jag gillar honom för de :)

första intrycket av nummer 16?
skitrolig!

hur länge har du känt nummer 12?
snart två år.

hur träffade de nummer 3?
genom min vän nathalie, hennes kusin.

har du träffat nummer 6 senaste månaden?
nej det har jag inte.

har du varit i nummer 11 hus?
nej det har jag inte.

när är nästa gång du ska träffa nummer 15?
på måndag :)

är du vän med nummer 8?
klart jag är det, han är lyyysande!

skulle du kunna gå ut med nummer 19?
ja lätt.

har du gått på bio med nummer 13?
ja, men inte ensamma.

vad pratar du och nummer 10 om oftast?
skolan, haha.

har nummer 12 ett förhållande?
nej, men hade nyss.

har du velat slå nummer 18 i ansiktet?
ja, mest hela tiden.. haha men nej!

hur träffade du nummer 11?
genom skolan, går i samma klass.

vad har nummer 2 för favoritmat?
inte den blekaste aning.

vem här är roligast?
jag vet inte riktigt, många roliga killar dedär!

vem är tystast?
ingenaning där heller.

hur träffade du nummer 1?
genom skolan, går i samma klass.

vad skulle du göra om du aldrig hade träffat nummer 20?
varit en väldigt mysig killkompis fattigare.

vad skulle du göra om nummer 14 började dejta dig?
ja du. återstår att se ;)


kyssss / B1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0