I´m a rich girl, eller aa nästan ;)

imorgon om allt går som det ska så har jag tjänat 500 spänn den här veckan ;) fan va najs alltså!
jag vill fan röjjja gärnet coh just nu är sandra helt dyng och värsta drägget (eller förhoppningsvis iallafall) haha.
vi ska leka imorgon och jag undrar hur social hon kommer vara på en skala 1-10?

just det, jag har haft en mysig hemmakväll med familjen :)
vi tittade på talng 2008 och berg flyttar in!
åh jag diggar henne massa massa massa. skön brud det där.
sen blev det 21 (ett kortspel där man satsar pengar osv.) jag vann iallafall runt 130 kronor.
mycket najsbajs det.

vägra bli vacker, vägra bli smal
vi vill inte ha era jävla ideal!

nu är det csi alla sexbombs! simma lugnt om ni är inne i dimman / B2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0