jag kanske också borde göra den ;)

[x] händer att jag tar ögonkontakt med okända människor på stan och fyrar av ett leende.
[x] jag har gett en komplimang till en främling.
[x] jag har gett en komplimang till en kollega/studiekamrat jag inte känner så väl.
[ ] jag har lämnat mitt nummer på en lapp till någon på en otippad plats, t ex affären.
[x] inlett en konversation med någon på t ex gymmet eller under joggingturen.
[ ] börjat prata med någon härlig med en hund - genom att gå fram och gosa med hunden.
[x] tagit spontan kontakt med någon du vet har samma intresse som du, t ex museum.
[ ] oprovocerat startat en konversation med den bredvid dig i baren.
[x] tackat ja till en middag/fest fast du egentligen känt för att ligga hemma i soffan?
[ ] gått fram till någon och ställt en rak fråga, typ "vill du hänga med på bio?"
[ ] tagit kontakt med någon genom att berätta en sanning om dig själv, "visste du att jag.."
[x] skrivit ner numret i någon härlig persons mobil/adressbok när den tittat åt andra hållet.
[ ] gått in på kill-/tjejtoaletten på krogen för att ragga.
[ ] kollat upp någon snyggings registreringsnummer på bilen och skickat ett flirtigt sms.
[ ] lämnat visitkort med en flirtig hälsning på.
7P

5-10 poäng: Vidga dina flirtyver!
ja, men visst kan du vara en liten charmknutte när andan faller på. men lite bättre kan du nog. kanske flirtar du bara med sådana som du tycker är lite läckra, alltså potentiella ragg. men ska man charma sin omgivning gäller det att flörta loss med alla från busschaffören till chefens partner.så ta din charmiga sida och applicera den på.. typ alla.
UTMANING: välj ut tre valfria påståenden ovan, de du redan mästrar eller om du är modig, nya utmaningar - och använd på tre personer du normalt inte skulle flirta med! tjej som kille, gubbe som tant - du kommer att leva i en ännu mysigare värld än du redan gör!

kyssss / B1, som är lika flirtig som en viss B2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0