jag måste också göra en här listan :)

här är då min lista, läs och beundra :)

One three hill eller O.C: inget av det.
Ute- eller hemmakväll: det beror på sällskap och humör.
sex eller mys: beror på med vem ;)
Salt eller sött: sött.
lyx eller budget: najs med lyx men kör på budget.
sommar eller vinter: åh härliga sommar!
När är du Född: 1 september 1990
vad har du på dig en ledig dag hemma: mjukiskläder
Favoritresturang: ingen speciell. 
Favoritfilm: ja du? finns många bra.
Drömväska: hockeytrunk.
Har du barn: nejnejnej.
födelseort: huddinge
Smeknamn: sandra, ladi.
Favoritfärg: åh finns så många.
Drömprins: mums på han.
Har du varit kär: ja!
Favoritlåt : många även här.
Maträtt: typ bakpotatis?
FavoritResemål: turkiet och usa.
Favoritblomma: maskros.
Tycker inte om: massor.
Senaste sjukhusvistelse: när jag skadade foten, typ en månad sen kanske.
Favoritdricka: godmorgon tropisk.
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: vita / vinröda
Vad gör du när du är uttråkad: sitter vid datan eller glor på tv.
Missbruk: härliga drömmar till ingen nytta.
Vän som bor längst från dig: typ stina (a) haha.
Vad retar du dig mest på: olika irriterande varelser.
Läggdags: beror på dag.
Nagellack: gärna mörkt, men just nu guld.
Husdjur: 3 kissemissar.
Skostorlek: för stor.
Syskon: mikael 28 och niklas 23.
Favorit pålägg: ost / korv.
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar då: cancer forskning kanske.
Vilket är det vackraste ordet: kärlek bör väl vara det finaste kanske men vet inte om jag alltid tycker det.
Bästa bok du läst: vet ej.
Är du Internetberoende: ja, vissa dagar.
Favoritparfym: finns många jag gillar.
Gillar du snö: ja absolut, älskar snöbollskrig ;D
När köpte du något åt dig själv sist: hm, minns inte. men för några dagar sen.
Vilken är din bästa egenskap: har jag någon bra? haha.
Senaste pojkvännen: sam knijnenburg. 
Vilken film såg du på bio senast: horton.
Senaste köpta skiva: ingenaning.
Favoritgodis: surt.
Studier eller jobb: vacksta även jag, tjallalala!
Bästa kompis: stina, lowlow and elina.
innerstad eller liten ort: att bo i? ort.
Favorit bloggar: sjävisk som jag är, odiladi.blogg.se ^^
Nytt eller vintage: båda :) 


kysssssssss / B1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0