kom sommar!

hello sunshine!
idag är det tisdag och skolan var soft.
matlagning på morgonen, mums med god mat.
sen pedagogiskt ledarskap.
då hoppade vi hopprep hela lektionen,
för det var min och louise redovisningsuppgift.
var då ute i soooooolen all the time!
finns det bättre i det här vädret än att vara ute?
skulle inte tro det va!

slutade för den delen också kl två.
mycket najs!
efter plugget drog jag till stan med massa bruds.
vi åt på nancy's, ganska sött!
det var himelskt gott må jag säga!
sen gick jag på stan lite med lisafisa.

för att inte glömma dagens höjdpunkt.
aokej, för honom då..
el söder fyller år!
GRATTIS TILL DIG.
hoppas du har en riktigt najs dag gubben!
önskar oss båda självklart.

blev tyvärr inget bloggande för mig igår,
så tänkte komplettera det med ett nytt sött och roligt inlägg idag istället.
har allt några väldigt söta bilder att bjuda på också.
se och lär!

   
  

mycket söta bilder, blev lite tomt i slutet där så fyllde i med en speciell kyss a la sandra unt janine.
me like.

kyssss och kläm / en sommarsöt B1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0