kysss på oss brudar :)

jag är så glad att det är vi tre nu.
verkligen överlycklig.
ni förstår er på allt, och det är så skönt.
ni är som mina andra halvor.
utan er är jag helt enkelt inte hel.
så är det, och det är najs.
att varje dag veta att ni finns gör mig så glad.
kyss på det liksom, vad mer kan man begära?
inte ett skit.
jag vill att det alltid ska vara såhär.
för det jag säger till er, stannar hos er.
och det är så det ska vara.
man ska kunna lita på sina vänner till hundra.
och jag kan verkligen göra det med er.
ni är dom som får mig att lyckas.
tack!

"man kan inte ha tråkigt när man är med er alltså, det är så skönt"

låt min verkligenhet förbli lik en dröm.
kysssss / en överlyckligt nöjd B1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0