min helg - fullsmockad med liv!

hej hej och hallå.
äntligen har man lite tid till att skriva lite nya blogginlägg, iaf ett för tillfället. som sagt, har haft GANKSA så fullt upp hela helgen så har typ inte hunnit vara inne någonting.
efter fredagskvällen/natten som jag redan berättat om vaknade man upp på hotellet rätt så tidigt dagen efter. klockan var nämligen 09.00 och jag kände mig ganska så pigg, hah trodde jag ja.. när jag reste mig kom smällen! B A K I S . . . och fyfan det var inte lite heller. usch och fy, frukosten var en pina men var ju hungrig så var ju tvungen att trycka i mig 2 smörgåsar. värsta buféfrukosten också, åh! väl inne på rummet igen deckar man typ i sängen igen, var så himla trött men ändå inte. sjukt. klockan 12.00 skulle vi iaf checka ut och resan hemåt började därför. vi tog oss till medborgarplatsen (?) där vi sedan skiljdes åt. stina och fredrik åt ett håll och jag och nettan åt ett annat. trevligt sällskap hem och vi pratade mycket om fredagskvällen, riktigt nöjda var (är) vi!
när man äntligen kom hem var bror min och åse här. mycket najs! satt och snackade lite men jag hängde inte med så mycket, mådde för dåligt så orkade inte lyssna så noggrant. hihi (a) gick upp och la mig i sängen en stund men hörde då att nille och åse skulle dra så fick gå ner och säga hejdå igen.
sen tog jag det lugnt tills klockan 17.00 och hann då också kolla på en film som gick på tv, "mitt liv som popstjärna". sett den förut men hade inget annat för mig + att jag var så gryyyyyyymt seg. efter den var det bara att göra sig i ordning för då skulle man vidare till lowlow <3 kyss på det. var väl hos henne vid klockan 19.00 och vi satt mest och chillade hela kvällen och kollade på tv och sådär. snackade gjorde vi också och jag fick berätta om studentskivan, KAN INTE SLÄPPA HONOM! MUMS SÄGER JAG BARA. och hon förstår.. det är hon bra på!
vet inte vad klockan var när vi tänkte kolla på en film med sara, louise syrra. slutade med att vi satt och kollade på idol - en "film", iaf massa olika saker på skivan. man kan tex kolla på auditions och det var galet roligt vissa gånger. hahaha! men sen råkade man vara jääääääääävligt trött och somnade därför på golvet (som lousie skrev om, höhö). gick och la oss och somnade kanske vid 4 (?), sent var det vilket fall. jag skulle nämligen upp klockan 09.00 idag, för jag skulle vara på farsta ip klockan halv 12. tar ju en timme från nykvarn till tullinge och sen minst 20 minuter med bil från tullinge till farsta så. och vad jag har gjort där idag ska jag nu berätta.

idag har jag varit domare! aldrig i hela mitt liv dömt en match förut, i fotboll.. och idag skulle hela mitt lag vara domare i en cup som spelades. åldern var väl typ 96 & 97or. ganska sött. första matchen gick riktigt bra, och det var faktiskt ganska roligt :) andra matchen var däremot rena katastrofen! ena lagets tränare var helt mongo och ni skulle hört allt dom sa till oss efter matchen. haha patetiska jävlar men jag skrattade bara åt dom. mums på det. och efter cupen som slutade vid 17.00 skulle jag tro skulle då mitt lag spela match, men eftersom att jag fortfarande inte är fullt frisk i foten så spelade jag inte. satt och kollade på avbytarbänken tillsammans med nötterna sara h, leyla, sara ö och gabbi. fan vad vi skrattade och tog massa kort med zeyneps kamera. dom bilderna vill jag ha sedan ^^ hahahahaha! självklart vann vi matchen med hela 4-0, men vi var närmre 10-0 än dom 4-1 så jag är nöjd! var väl hemma runt 21.00 sen då. fatta!, en hel jävla dag på farsta ip :O ganska sött gjort av mig. helt slut nu, men kändes verkligen som att jag behövde skriva lite i bloggen.

okej okej, jag vet jag vet. ni hatar att läsa såhär mycket. ja i know. men kan tyvärr inte lägga in bilder på den här datan och den andra störs mina föräldrar av och dom ska sova så kunde inte sitta där. men om ni har tur så kanske jag är snäll och lägger in lite söta bilder imorgon :) juste, tog förresten lite kort på lowlow när hon låg och sov i morse. ganska sött! haha dom SKA in här kan jag säga, höhöhöh!

"jag är på g, kör du?"

kysssssssssss
/ en heltrött B1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0