min helg

fredags:
först och främst så solade jag med louise och mickan efter skolan på maren.
vi såg också på när brolle sjöng på stan (södertälje) innan jag åkte hem,
till mitt kära tullinge där jag spenderade min kväll tillsammans med elina och matias.

det började med att jag slingade elinas hår :) det blev mycket stiligt.
kollade på tv, åt på pizzan i centrum, chillade allmänt. tills dom drog hem.

under natten fick jag ett mycket intressant telefonsamtal från någon som inte mindes
sitt eget namn för tillfället, haha ganska sött ;D typ kvällens höjdpunkt.

  

lördag:
dagen började runt 11 på morgonen, gick ner och åt frukost.
efter det väntade en stekartimme i solen innan samling till match.
åkte väl hemifrån runt 13.00 och kom hem 19.20 kanske..
spelade match mot Börje SK uppe i uppsala. vi vann!

väl hemma igen var det dags att hoppa in i duschen och göra sig i ordning.
för nästa stopp var hemma hos Söder i södertälje :)
kom väl dit runt halv elva, lite innan skulle jag tro! och sen var det in i dimman.
okej, jag hade koll. det är lugnt, men jag är cool så jag bara körde.

kvällen var helt super, alla var så himla goa! åh jag älskar er!
och ett EXTRA STORT tack till söder själv, som gjorde det möjligt för oss andra :)
du är så himla go gubben, kyss på dig! hihi.

söndag:
vaknade upp hos söder vid halv 9 i morse, haha jag och louise var jättepigga!
sen vid 10 gick vi in och väckte söder, den lilla sömntutan!
hade massa roligt prat, och vi höll på att skratta ner oss. mycket mysigt.

image210

runt 11-12 åkte jag och louise in till stan och träffade mickan!!!
vi gick runt och snackade lite, drog och käkade på nancy's och sen kom söder in
till stan han också och vi gick och kollade på linda bengtzing när hon sjöng.
det var najs och söder blev kär (a) hahahaha.

jag fick dessutom dissen av hur många som helst idag :( fan också!
haha, först av sebbe och jonas.. dom sket i att äta med mig, louise och mickan.
sen av byggare bob, bamse och ballongtanten som till och med skrattade åt mig.
sen av en viss söder också men det är okej. hahaha!

eftersom att söder blev rädd för mickans lillasyster vågade han inte följa med hem
till henne och spela tv-spel och se film så han försvann hem med bussen.
innan det mobbade alla tre mig för en liten händelse som jag inte tänker ta upp här, haha!
men det är lugnt, ni ska få igen. jag avslöjade förresten en rolig liten hemlighet som
lousie hade också, höhö. ganska sött! eler okej, mycket! ;D

efter några timmar hemma hos mickan åkte jag hem. och nu sitter man här.
måste fan plugga engelska nu alltså, har nationella i eng B imorgon. usch på det!


"lyssna, min BH knarrar!"
"är det för att A har varit där eller? HA HA HA"


"hur ska du ha det? antingen ja eller nej, det finns inget mitt i mellan där bekräftelserna bor."

ni ska få igen.
KYSSS / en glad B1

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA.. vem var det som ringde ? åste vart en sköön filur d där;) kysss

2008-04-28 @ 20:59:51
Postat av: sandra

svar: haha ja det är det också, men vem var det som kommenterade? :P

2008-04-28 @ 21:49:55
URL: http://odiladi.blogg.se
Postat av: ronja

hejhej
okej nice mican är snäll eller det tycker jag och hur mår ni:)

2008-05-01 @ 20:04:05
URL: http://odiladi.blogg.se
Postat av: ronja

ojoj
det blev fel blogg innan

2008-05-01 @ 21:17:45
URL: http://ronjaevelinafrost.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0