naken i min säng

haha gud va rolig jag är alltså
sitter och garvar åt mig själv ^^
nej men alltså här sitter jag nu i min säng, naken?
eller aa nästan, hahaha
jag rensar nämligen min garderob så jag måste ju prova lite saker då och då..
ni fattar säkert men aa iallafall.

sandra skrev att det skulle ut bilder på mig när jag ligger och sover? här i bloggen!!!
visst sandra, go for it!

för här får du min älskade vän :D
       

bild1. hoppsan sandra, du kraschade visst bordet i skolan!
bild2. ett jordnära mongo på vacksta!
bild3. ett jordära mongo på tåget!
bild4. osminkad pudding som är sugen på rumpa!
bild5. jag älskar den för hon är så fin men själv hatar hon den?

det var allt för mig :) / louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0