och ikväll då?

som louise sa
supertrevligt med lite värme under dagarna,
men.. på kvällarna då? helt dött!

träffade i för sig stina en snabbis idag,
hon ville visa sin nya landracer ^^
ganska söt var den, en begagnad damcykel.
jag fick till och med äran att testa den,
och i och med det pajade jag min foppatoffel :( buhu!
men men, bara att tejpa typ. fuckface.

funtar på om man ska basta idag igen,
jag har blivit en riktig stekare alltså.
bastar typ varje dag nu på senaste tiden.
ganska sött gjort tycker jag!
och det är också extremt skönt att bara sitta där och njuta.

sen efter det så blir det väl film.
min kära bror har ju trots allt tagit sin dyrbara tid,
och bränt lite beck rullar till mig.
och eftersom att jag är så seg,
så har ju jag inte redan sett alla.
kollade förresten på
"pojken i glaskulan" igår, haha.
ganska sött med tanke på att killarna i klassen
tyckte det var jättekul att säga att jag var
"flickan i glaskulan" förra året i ettan.
mihihih på dom!!!!!

tänkte smälla in en fet bild på födelsedagsBARNET nu också.
höhöh, kyss på dig gubben.

image195

mihihih.
sött sött sött sött sött!!!!!

kysss och smek / en lekfull B1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0