ofta jag bölar liksom?

fyfan säger jag bara, ett jävla G?
kul, väldigt kul, tack så mycket!
nu är jag helt körd.
men som ludde sa, livet går vidare..
och det är ju faktiskt sant för det är ju iegentligen inte värsta grejen.
men åh, jag blev så arg på mig själv alltså.
nog om det..

idag efter skolan träffade jag jusy och ciggis på centralen :)
jag och jusy kilade vidare till nancy´s där vi åt god mat!
och just det, jag träffade massa vänner där typ :)
najs!
sen åkte jag hem och vidare till terrassen, familjen åt och jag drack cola.
väldigt nyttigt jag vet :O
men jag gjorde värsta träningspasset igårkväll och det lär bli samma ikväll igen :)
jag är cooool stooool.

image167ih

grattis gääääävle :) hockey vm i canada nästa!

/ louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0