skåååååååne :)

hej alla anusar!
idag, vilken sekund som helst, sticker jag till skåne med mor och far :)
vi ska till min brorsa, han bor där nere.
fira hans sambo och ha allmänt roligt!
det ska blir riktigt najs och jag längtar som tusan.

på lördag blir det fest, och då åker vi!!!!!!!
ganska sött, hoppas det blir riktigt jävla najs alltså, höhöh.

så jag överlåter bloggandet till louise denna helg.
kanske att jag slinker in med ett eller annat inlägg om ni har tur.
jag ska se vad jag kan göra åt saken.

min lilla lista han jag knappt gå igenom idag då.
både mamma och pappa slutade tidigare,
så jag hade typ halva tiden på mig att fixa allt än vad jag hade tänkt mig.
men jag lider inte, vi kommer snabbare till skååååne!!!

min lilla lista var då att:
* vakna och stiga upp KLAR
* äta frukost KLAR
* duscha och raka mig FÅR BLI IKVÄLL
* packa allt KLAR
* plocka ihop saker till färden KLAR
* fixa mig (om jag orkar) HANN INTE HELT ENKELT

endå ganska duktigt av mig att hinna så mycket på så lite tid.
jag hann till och med gossa lite med mina kissar,
innan jag satte mig här för att blogga ett sista inlägg innan vi åker.
suuuuuuuper liksom!!!!!

image173

nej nu ska jag göra klart det sista.
ha en riktigt trevlig helg.
hoppas vi hörs.

kyssar från er trogne vän
B1 (B2 är er också trogen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0