"snyggingen är här"

för er som inte förstod var det ett skämt och det kommer ifrån filmen hitta nemo. ganska sött.
idag har jag iaf varit hemma från praktiken, när jag vaknade i morse kände jag mig seg och hade ont i halsen så sa till mamma att idag stannar jag hemma. jag stannade nere ett tag och åt frukost med henne och då var klockan typ 07.00, efter det gick jag upp och somnade om igen. vaknade sen klockan halv 2 och gick upp för att äta lunch. då ser jag lappen som jag började med i morse när jag åt frukosten, usch och fy för de.. kostberäkningen :/ vad är det för skit man ska göra? men men, ska man ha högre än g så måste man skriva upp allt vad man äter - hur mycket det väger / hur många liter. det tar tid och är jobbigt för självklart måste man väga allt för sig. blir så trött!

aja, väl efter lunchen - som fick bli fiskpinnar och potatisklyftor med avocado och tomat satte jag mig ner framför tv:n. nej men åh, ser man på.. narnia ska precis börja, och jag har inget bättre för mig. okej, jag kollade på den. och efter det bläddrade jag vidare och hittade rasmus på luffen, haha så satt och kollade lite på den också ;) ganska sött gjort.

mindre skönt som påverkar dagen - missar träningen ikväll :( usch för det. jag som precis börjat träna fullt nu, så blir man sjukling. helvete! men jag SKA dit imorgon, vare sig halsen vill eller inte.

och sen en liten kommentar till louise tidigare inlägg om våran lilla pratstund igår kväll/natt. pratade nämligen till typ halv 2 på natten. vi är coola och jag älskar dig!

kyssss på det / B1

Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Oj va kul.. Tack så mkt :D

2008-04-09 @ 19:30:23
URL: http://LiinneaK.blogg.se
Postat av: Alexandra

svar: Tack så mycket för din kommentar. Ska tänka på o bättre på uttalet. Håll tummarna på lördag för mig nu :)

2008-04-09 @ 20:56:38
URL: http://jalusi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0