studentskiva!

igår drog man iväg på studentskiva, det var riktigt najs! ;) kom dit vid halv 7 och gjorde entré, burade in jackan, och sen bar det iväg.
gick ner och käka en väldigt god middag och sällskapet gjorde den ju inte direkt sämre, mums på det ;) och med lite vätska gjorde det susen, alltså nu snackar vi inte vilken vätska som helst ^^ jag tror att ni är med mig, eller? dansgolvet var som mitt och jag var drägg innan 12, det kan ni nog fråga vem som helst om!
och jag säger bara det, jag hade inte bangat...

     

först vill jag tacka stina som för övrigt är bäst för allt :)
utan dig hade inte den här kvällen varit möjlig
och det var en av de absolut bästa kvällarna in my life ;)
sen vill jag tacka gävle som köpte ut till mig så jag blev dyng ^^
ganska sött.
och sen vill jag tacka grabbarna grus som gjorde kvällen extra rolig och snygg ;)
mums på allt, det är ballt!

kysss på det / B1

Kommentarer
Postat av: AGAINST HUMAN TRAFFICKINGa

det värsta som finns med bloggandet är när man får "kommentarer" bara med reklam, jag vet! förlåt! men det här är viktigt:

jag behöver Hjälp med att stoppa HUMAN TRAFFICKING
Engagera dig genom att sprida kunskapen vidare.
Länken finns också på min blogg.

http://www.edu.nacka.se/therese.berg/

2008-04-05 @ 22:55:47
URL: http://Royalblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0