tuggummi och kort typ?

VILKEN KVÄLL, inget blev som planerat :(
fan säger jag bara!!!!
jag som var värsta pepp pepp pepp pepp på det men sen fick man dissen.
tack för det janka anka dig ska jag banka..

jag och sandra fick iallfall titta på eva&adam och körslaget tillsammans den här helgen också :)
det var mys och lotta och brolles körer var bäst igen :D
sen kilade vi iväg till videon en sväng, där vi köpte det godaste "viddan godiset" mums på det alltså!
och sen tillbaka hem till mig där vi började spela kort med min family och det har vi gjort tills nu typ?
och just det, jag köpte viddans melontuggummin också!!!!
bästa bästa bästa säger jag bara.
så jag har tuggat dom som en dåre i några timmar nu men det är najs.

nu pratar vi med hampus & hayen i telefon och det är lite kul.
det låter som att dom är på lyset men nej, helt nyktra?
roliga killar det där :)

image151

allt från mig för stunden / lowlow also known as B2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0